Det här med att åka kollektivt....

Kommer aldrig ångra pengarna, tiden och mödan jag lade på att skaffa mitt körkort. Och ibland så tar man det för givet. Men för att ändra på det så kan du testa att åka kollektiv. Tag dit till hållplatsen/tågstationen, vänta ute i kylan, frys och hoppa sedan på en full buss eller ett tåg, sitt jämte någon som luktar svett och tag dig hem. Där du måste vandra sista biten... Jag älskar mitt körkort, och min bil. Utan dessa materiella ting så kan det vara. Åka buss är inte min grej... 


Btw, skrämmande att ingen använder bälte, skäms på er som åker utan bälte. Och framförallt skäms på er som inte ha bälte på barnen. Borde fan vara en självklarhet?!? Men uppenbarligen inte... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lyckligatider.blogg.se

2016, here I am!!

RSS 2.0