I väntan på mat.

Efter en lång och utmattande dag så sitter jag på hotellrummet framför tvn och med en stor godispåse vid min sida. Klockan 19.00 serveras en trerätters middag med ett glas vin vilket skall bli trevligt. Dock är jag helt slut i både kropp och huvud. Väldigt mycket information och siffror i kombination med stillasittande. Morgondagen lär bli intressant och lång då vi kör igång redan vid åtta. Hade jag varit van vid att sitta ner och arbeta så hade jag troligtvis inte haft några problem. Men det gör jag inte, under en arbetsdag är det inte ovanligt att man kommer upp i mellan 16tusen och 20tusen steg, helt beroende på volymerna. Så egentligen borde jag vara i fin fin form och slippa träna, men sån tur har jag inte ;) 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lyckligatider.blogg.se

2016, here I am!!

RSS 2.0