Som en Duracell-kanin

Vårdagjämningen kom med besked. Vilken härlig dag det har varit. Och även om jag varit väldigt trött så har jag haft energi till att få saker och ting gjorda. Tvättat fem maskiner tvätt (blir så när allt skall tvättas i olika grader), bakat, städat, putsat fönster. Fan vad jag hatar det. Och så blir det aldrig bra, men det ser iallafall bättre ut än vad det gjorde förut. Samt att jag hunnit med en långpromenad med Zandra och hunnit med en stund i solen tillsammans med en god bok. Väldigt givande dag :) 


Chokladbrownie, cheesecake och hallon/blåbärsgrädde. Väldigt god men mäktig. Bör kanske lägga ut recept också? Och ta snyggare bilder? ;) Får bli bättre på det. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

lyckligatider.blogg.se

2016, here I am!!

RSS 2.0